Wat leuk dat jullie even komen kijken, wat en hoe op de zumba via de wii.
Vorig jaar liep ik al met de gedachten...dat lijkt me wel wat. Ik heb het eerst in de sportschool een paar weken gedaan, maar gezien ik niet een uur door kan hobbelen ( last van de spieren e.d ) en ik het zonde van het geld vind...ben ik er mee gestopt.
Eum ik bakte er dus ook niks van..haha als de armen en benen tegelijk moesten, kwam ik al in de knel met mijn benen...en dan denk je...dat iedereen naar je zit te kijken, haha ik had na afloop ook altijd een rood hoofd en wat druppels.
En nu gaat snabbeltje op de wii ..zumba doen.
Een vriendin op facebook, had gezegd dat ze op de wii zumba aan het doen was...dus maar vragen..hoe het ging , maar geen antwoord..haha . later zei ze , dat het ook wel wat voor mij en typmiepje was..eum jaja dat zal wel.
Nu had ik gezegd in mijn topic https://www.vetvrij.com/phpBB3/viewtopi ... 238#p49965 dat ik een cadeautje gekocht had en het ingepakt had en eigelijk wilde ik het pas openmaken als ik 89.9 woog.
Maar tadaaaaaaaaaa snabbeltje heeft er al 20 minuten op zitten. Ik dacht kan het beter nu gebruiken dan gaat vast mijn weegschaal ook wel wat harder naar beneden...okee twas wel beetje prijzig, maar skaaltje gaat goed en heb het betaald van mijn spaarcentjes. en ik kon niet zo lang meer wachten..hahaa
okeee de zumba op de wii
Je krijgt er een soort beld ,wacht pak even een foto.. , nouw die band zijn ook voor mensen die wat dikker zijn hoor, het is met klitteband , dus niet met onhandige knoopjes..

Ik de cd er in doen en eerst maar kijken, je naam..en ik kwam maar op mijn naam , nah ik snapte er geen ene biet meer van..maar uiteindelijk ben ik er wel gekomen * hopen dat ik dat de volgende keer ook weet ) ik had een program er voor..en ik dacht om te oefenen krijg je wat te zien..
Nee ik zat gelijk al in het program, dus snel dat ding om , stick in het zakkie en mee doen.
whahahhahahhhahahahhaa gein, lachen..hoezo ze gaan erg snel...ik voelde me net een houten klaas, sommige bewegingen gingen wel goed , maar anderen..
je ziet in beeld de minuten en bij de nul dacht ik nu is het klaar, kwam er nog wat achter aan..

morgen maar weer eens proberen...anders ga ik wel op de wii dance ( maar daar vertel ik jullie de volgende keer wel wat over) ga nu even poetsen door het huis,muziekje hard aan...en swingen maar.
Tot de volgende keer, ik houd jullie op de hoogte over de houten klaas die hoop ik een soepele ..eum ooievaar word, of zwaan of ...
zijn er nog meer mensen die zumba doe op de wii? vertel ...hoe ervaar jij dat?[/color]