ZUMBA EN DANCE OP DE WII

Alles wat met sporten te maken heeft
Post Reply
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Welk dieet volg jij?: Mijn eigen ding
Startdatum: 03 januari 2022
Startgewicht: 104.6- ?
huidiggewicht: Te veel
Streefgewicht: 89.9 kilo
Gewicht Grafiek: 03-01>
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

ZUMBA EN DANCE OP DE WII

Post by Alice »

Heey hallo,

Wat leuk dat jullie even komen kijken, wat en hoe op de zumba via de wii.

Vorig jaar liep ik al met de gedachten...dat lijkt me wel wat. Ik heb het eerst in de sportschool een paar weken gedaan, maar gezien ik niet een uur door kan hobbelen ( last van de spieren e.d ) en ik het zonde van het geld vind...ben ik er mee gestopt.

Eum ik bakte er dus ook niks van..haha als de armen en benen tegelijk moesten, kwam ik al in de knel met mijn benen...en dan denk je...dat iedereen naar je zit te kijken, haha ik had na afloop ook altijd een rood hoofd en wat druppels.

En nu gaat snabbeltje op de wii ..zumba doen.

Een vriendin op facebook, had gezegd dat ze op de wii zumba aan het doen was...dus maar vragen..hoe het ging , maar geen antwoord..haha . later zei ze , dat het ook wel wat voor mij en typmiepje was..eum jaja dat zal wel.

Nu had ik gezegd in mijn topic https://www.vetvrij.com/phpBB3/viewtopi ... 238#p49965 dat ik een cadeautje gekocht had en het ingepakt had en eigelijk wilde ik het pas openmaken als ik 89.9 woog.

Maar tadaaaaaaaaaa snabbeltje heeft er al 20 minuten op zitten. Ik dacht kan het beter nu gebruiken dan gaat vast mijn weegschaal ook wel wat harder naar beneden...okee twas wel beetje prijzig, maar skaaltje gaat goed en heb het betaald van mijn spaarcentjes. en ik kon niet zo lang meer wachten..hahaa

okeee de zumba op de wii

Je krijgt er een soort beld ,wacht pak even een foto..
imagesCAFGW8VW.jpg
imagesCAFGW8VW.jpg (9.99 KiB) Viewed 14194 times
, nouw die band zijn ook voor mensen die wat dikker zijn hoor, het is met klitteband , dus niet met onhandige knoopjes.. :14: ( tien rijen ).

Ik de cd er in doen en eerst maar kijken, je naam..en ik kwam maar op mijn naam , nah ik snapte er geen ene biet meer van..maar uiteindelijk ben ik er wel gekomen * hopen dat ik dat de volgende keer ook weet ) ik had een program er voor..en ik dacht om te oefenen krijg je wat te zien..

Nee ik zat gelijk al in het program, dus snel dat ding om , stick in het zakkie en mee doen.

whahahhahahhhahahahhaa gein, lachen..hoezo ze gaan erg snel...ik voelde me net een houten klaas, sommige bewegingen gingen wel goed , maar anderen..

je ziet in beeld de minuten en bij de nul dacht ik nu is het klaar, kwam er nog wat achter aan.. :14: en dat dus 20 minuten lang. Mijn punten waren 371..ik denk dat het niet zo veel is..maar ja beginnende houten klaas.

morgen maar weer eens proberen...anders ga ik wel op de wii dance ( maar daar vertel ik jullie de volgende keer wel wat over) ga nu even poetsen door het huis,muziekje hard aan...en swingen maar.

Tot de volgende keer, ik houd jullie op de hoogte over de houten klaas die hoop ik een soepele ..eum ooievaar word, of zwaan of ...

zijn er nog meer mensen die zumba doe op de wii? vertel ...hoe ervaar jij dat?[/color]
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Re: ZUMBA EN DANCE OP DE WII

Post by Alice »

ik ben er wel achter gekomen dat ik het maar eerst 1x in de week ga doen..tjee mijn hele lijf deed zeer, kon maar amper van de bank af komen en laaten we het maar niet over het lopen hebben..auw auw..haha

Dus a.s maandag ga ik weer zumbaa aa...en dan opbouwen tot ik de pasjes ken. en niet meer zo als een houten klaas beweeg..haha
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Post by Alice »

Hello,

Morgen ga ik de draad weer oppakken, lang niet kunnen zumbaaan :10: , mijn lichaam werkte niet zo goed mee, dus morgen weer een verslag het was, zal wel tegen vallen :8:
bigmama
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 173 cm
Welk dieet volg jij?: vetvrij
Startdatum: 2 oktober 2012
Startgewicht: 82.4
Streefgewicht: 65 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Post by bigmama »

Hallo,

Is dat nog een beetje te doen op de wii? Ik wil ook graag meer beweging, ik vind het alleen zonde van het geld als ik er vervolgens toch niks mee doe als het tegenvalt.

Groetjes biggie :10:
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Post by Alice »

Hoi,

Als jij je 100% voelt, is dit ècht wel te doen, eum ik ben eum ...nu nog voor 75 %, maar ook dan kan het...ze gaan wel snel hoor!, wil het morgen oppakken en elke woensdag braaf gaan dansen. Het is wel een goed gevoel, dat je ook even kunt rusten, gewoon de wii op pauze zetten. Tja dat kan niet bij de zumba in de sport school, okee kan wel. ..maar dat is dan zonde van de centen.

Nu moet ik van mezelf elke woensdagochtend of de zumba of de dance.

De dance is aan de ene kant nog wel wat rustige ...en ook super leuk!

Heb vanavond weer op de wii fit gestaan en pff voel nu al wat..haha kijken hoe ik morgen te pas ben...maar doen doe ik.. :14:

Als je ook in het oosten woont, kom je maar gezellig langs kun je het uitproberen... :10:

Fijne avond,

pstt....ik zou me natuurlijk kunnen filmen hahaha nah doe ik ook maar niet...eerst goed oefenen..
bigmama
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
na 1 week :
na 2 weken :

Post by bigmama »

Haha alle wijzen komen uit het oosten toch? Ik oorspronkelijk ook maar woon er al een aantal jaren niet meer. Klinkt wel heel leuk dat zumba en dance dus ik zal er eens hard over nadenken, eens zien of ik zoiets ergens in kan plannen, zie dat niet echt zitten met allemaal publiek erbij hier thuis :14:
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Post by Alice »

Haha kan ik helemaal inkomen,ik doe het ook zonder publiek! De dance maakt me niet uit,maar die zumba wel :10: zijn we erg of zijn we...

Nou toch leuk dat je uit het oosten komt,daar geboren en opgetogen? Ik zelf ben in het noorden opgegroeit tot mijn achtste jaar ,dus ik heb nu wel een beetje wijsheid meegekregen.

Ik wilde net zuma gaan doen,maar mijn man zei dat hij thuis kwam lunchen,haha dus ik doe het vanmiddag wel,want dan zul je zien ben ik net aan het hopsen,komt hij binnen :14:

Ben benieuwd wat je gaat doen
bigmama
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
na 1 week :
na 2 weken :

Post by bigmama »

En is het gistermiddag nog gelukt? Ja ik denk wel dat ik het ga doen, eerst eens kijken of onze wii gemaakt kan worden, die heeft de jongste gesloopt, heeft er wat in gestopt! Maar ik denk wel dat dat gaat lukken maar gewoon even tijd voor maken om naar te kijken.

Ik denk dat het voor mij dan echt 's morgens om 6 uur ofzo wordt, anders zou ik niet weten wanneer ik het moet doen. Of een beetje schuiven met mijn werkuurtjes, dat kan vrij makkelijk omdat ik als freelancer werk. Dan zou ik de tijd hebben als de jongste naar de peuterspeelzaal gaat. :14:

Maar eerst dat ding maar eens maken! Om een nieuwe wii aan te schaffen en dan ook nog eens die spellen tegelijkertijd terwijl het maar de vraag is of ik het echt ga doen is me een beetje teveel van het goede :10:
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Post by Alice »

:10: idd gelukt zodra mijn man weg was, dat bandje omgedaan en daarin kun je ook eum hoe heet dat ook al weer dat stickie haha.

En wederom stond ik al een houten klaas bij...eerst op de sokken daarna de sloffen aan , maar ik bleef maar aan het glijden. Aha de wii mat een echte uitkomst..daar kon ik wel verder op hopsen!

Soms gaat ze wel erg snel enne handen en voeten gelijk,whaaa dan zit ik mooi in de knoop! Deze les stond voor 20 min tussendoor rek en strek oefeningen...ik had een score van 392 dacht ik, eens kijken of ik dat vandaag iets meer om hoog kan krijgen. Hey zou leuk zijn als je wii weer heel is,kun je samen met mij oefeningen doen..

Ojee hier tussen de topics staat ook de wii fit ,ga ik daar zo wel even verder vertellen hoe het op de wii fit was..

Maar ik heb het weer gedaan en savonds had ik om sommige plekken wel spierpijn, ach ja ik denk voor het goede doel dan maar!.

Oef zes uur,sat is wel heel vroeg,haha zie je zo voor me staan slaperige aan het zumbaa en of dance...pulk de knikker er maar gauw uit de wii

Fijne dag,
Snabbeltje
bigmama
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
na 1 week :
na 2 weken :

Post by bigmama »

Ik kan dat andere topic niet vinden, ik denk dat het een ontzettend komisch gezicht is als ik daaraan begin. De enige beweging die ik de laatste jaren krijg is de hond uitlaten en die houdt niet zo van verre wandelingen dus ja :14:
O ja, en ik loop ook altijd naar de auto om daar dan met mijn gat in te gaan zitten, jaja en de trap neem ik ook want we hebben hier in huis geen lift :10: Ik zal straks dat andere topic eens zoeken, nu eerst zorgen dat er wat te eten op tafel komt
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Post by Alice »

Hahhaa ik zal zo even zoeken, want ik kon het zelf ook niet vinden..stom hè, loop ik hier nu al zeven jaar rond..whahaha..one momento ..gevonden.

https://www.vetvrij.com/phpBB3/viewtopi ... 188&t=2915

Morgen zal ik even vertellen over afgelopen twee dagen op de wii fit.., vandaag geen puf om er op te staan, zo ook de zumba niet, misschien morgenvroeg..als iedereen de deur uit is haha.

Okee nog zes min voor gtst en robbison

Ik wens je alvast een fijne avond..haha geen lift in huis, nee wij ook niet, zou toch wel eens handig zijn als je naar zolder moest...maar eum dat doen we maar niet...worden we nooit slank!

groetjes,

snabbeltje
bigmama
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
na 1 week :
na 2 weken :

Post by bigmama »

:10: Ik hoop dat je vandaag de puf weer vindt, komt vast wel goed! Als het aan mij ligt ga ik na dit weekend met de wii aan de slag, dus duimen dat ie gemaakt kan worden! M'n man had het er over dat die dingen ook omgebouwd kunnen worden zodat je er zelf spellen op kunt zetten (ja ik weet het, slecht!) dus dat moet hij maar even goed uitzoeken dan :14:

Fijne dag verder!
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Post by Alice »

Heeybgoedenmorgen,

Heb iets meer puf, ga er zo op staan, eum of eerst maar als houten klaas gaan dansen,wie weetdat ik over een jaar gewoon normaal jan mee hopsen. Mijn man en dochter ( 17 ) weten niet eens dat ik de zumba heb...eerst flink oefenen, dan kan ik samen met mijn dochter er op dansen ( zij kan dat dus wel, heeft jaren op jazzdance gezeten ) .

Laat je man de wii maar snel maken...haha ja dat had ik ook gehoord dat je het om kunt bouwen, dan is het wel een stuk goedkoper,als het dan maar werkt :8:
Je zou voor de spellen ook op marktplaats kunnen kijken...er is ook een game winkel waar je je oude wii spellen ( die je niet meer gebruikt ) in kunt leveren en dan krijg je daarvoor tegoedbonnen ,zodat je als je een nieuw spel hebt korting krijgen.. Ik ga ze ook maar eens uitzoeken,heb wat van voetbal,race e.d ..DIE IK EIGELIJK HELEMAAL NIET LEUK VIND..misschien zit er voor jouw nog wat leuks tussen..als ik alles bij elkaar gezocht heb, maak ik er een foto van..kunnen we altijd nog via pbtje afspreken. :10:

Jij alvast succes met je voorbereiding op de wii

Fijne dag,

Snabbeltje
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Post by Alice »

Waar is bigmama gebleven? Is de wii inmiddels gemaakt?

:10: vanmorgen maar weer de wii aangezet, zumba cd erin,beld om bediening er in, muziek hard aan.

Pff hijf pff ik dacht dat het een kwartier was :10: hihi dus niet..slik 20 MINUTEN BEN IK AAN HET HOSSEN GEWEEST, VOLGENDE X TOCH MAAR MIJN SPORTKLEDING AAN..hier word jebest WARM van.

Ik hoorde gisteren op de verjaardag van mijn nichtje ,dat mijn zus boddypump doet ( nou dat is aleerst niksvoormijnlijf denk ik) mijn schoonzus doet slam of haha hoe heet dat nu...soort zumba maar anders :14:

Toen dacht ik...kan ik natuurlijkniet achter bliven,heb geen zin om naar de sportschool tegaan en op d wii is het goedkoper èn ik hoef de deur niet uit! Mijn papieren maar weer eens op zoeken dedingen dieikmoetdoen voor ik leukedingen ga doen.

Maar twas weer leuk!
image.jpg
volgens mij had ik dat getal vorige x ook! Woensdag weer, eum als mijnlijfzegt okee ( sorry voor alle aangeplakte woorden zit opmijn ipad...nee jok ik,ikzit ervoor...tot next

Snabbeltje
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Zes jaar later...wii dance

Post by Alice »

Hey hoi hoi,

Hier weer eens een berichtje van mij...Snabbeltje heet nu gewoon Alice...na jaren durfde ik mijn eigen naam te vermelden !smil4 ..tja in begin doe je dat natuurlijk niet..

Afijn...deze Alice heeft nog steeds haar streefgewicht niet! !smil82 tja veels te lekker alles gemaakt op deze aardbol..maar afijn..we geven niet op en blijven stug door gaan om alles uit de kasten te halen.

Als je alles van me wilt weten klik je naar op mijn naam rechts en bekijk je al mijn berichten maar...of eerder alle topics...neem een grote kom thee of thermosfles koffie, dat duurd jaren voor je er door heen bent..

Okee.. De wii dance..

De stoflaag heb ik er vorige week afgeblazen en begonnen met dance S.W.E.A.T.E ( euh als ik het goed heb haha ) zeten in het nederlands, ik kon kiezen tussen gewoon en zweten...

Ik heb het karate mannetje gekozen...teminste ,zonoem ik eum maar..tussendoor,ook andere poppekes, maar dat met dat mannetje vind ik wel super gaaf..wacht
image.jpeg
Nu weten jullie wie je moet hebben..

Je kon kiezen tussen minuten..en tja ik had dus de 45 min gekozen ( tjee wat een held was ik zeg) whaha na vijf min zat ik al te hijgen, maar heey...wel doorgezet ,de volle 45 min gehaald..niet de 200 kcal verbrand , de helft ( zal af en toe wel niet zo heeeel goed mijn best hebben gedaan, of? Of had de controle niet goed vast..dat kan toch? Dat zal eum wel zijn..

De volgende dag was ik oud en kon amper vd bank afkomen...wilde nog wel elkedag, hmmm eerst opbouwen maar...dus?

morgen ga ik er weer op...en dan harde mijn best doen...oja de tafels helemaal weg schuiven anders kan ik mijn karate draai trap niet maken, nu moeten jullie niet denken dat het soepel omhoog gaat...neee...haha bij mij gaat het juist heel sierlijk, oja en blote voeten, had sokken aan, zou me bijna een smakkerd op de grond maken, gleed uit ...precies naast de mat !smil89

Zal morgen hier een verslagje over doen...

Zie ik jullie morgen weer? Okee..tot dan..

Liefs,
Alice !smil81
Post Reply

Return to “Sporten”