Acai-Bes Bluemagic Plus Resveratrol

Informatie en ervaringen afslankprillen zoals onder andere Pure Garcinia Cambogia, Detox-Plus, Detox Ultra, Garcinia 75, Nuvoryn, Revolyn, Active Glucomannan, Alcachofa de Laon Ampolletas Vials, HCG Bio+, Relacore, Artisjok Slimming Shots.
Plaats reactie
Gonny
Acai-Bes Bluemagic Plus Resveratrol

Bericht door Gonny » 14 mei 2012, 16:03

Heeft iemand ervaring met de Acai-Bes kuur van Bluemagicplus?

Acai-Bes

De Acai-Bes is een donkerblauwe bes die van oorsprong afkomstig is uit het Amazonegebied. Deze bessen werden vroeger in Brazilie door indianen gebruikt om bij de jacht hun uithoudingsvermogen te bevorderen. Inmiddels zijn de gezond eigenschappen van de acai-bes wereldwijd bekend.

Resveratrol

Resveratrol is een chemische verbinnding die in verschillende plantensoorten voorkomt maar vooral in de schil van blauwe druiven. Uit verschillende onderzoeker in gebbleken dat reveratrol hetzelfde effect heeft ans een calorie-arm dieet.

Acai-Bes en Reveratrol zou je stofwisseling verbeteren, meer energie geven, je lichaam reiningen en je bloedcirculatie verbeteren.

Alle ervaringen met Acai-bes en Resveratrol capsules zijn welkom.

Gon

dernise

Re: Acai-Bes Bluemagic Plus Resveratrol

Bericht door dernise » 31 mei 2012, 12:11

ik heb er ervaring mee nja nog niet met de capsule ik heb er nog maar drie gehad maar kreeg ook al weer een nieuwe zending waarvoor ik 59,99 euro werd afgeschreven zonder dat ik het wist :18: kijk hiermee uit en lees goed de kleine lettertjes verder weet ik niet of het gaat helpen de capsules resultaat laat ik nog wel weten.

Plaats reactie

Terug naar “Dieetpillen, Afslankpoeders en Druppels”