Alcachofa de Laon Bijsluiter / Gebruiksaanwijzing

Informatie en ervaringen afslankprillen zoals onder andere Pure Garcinia Cambogia, Detox-Plus, Detox Ultra, Garcinia 75, Nuvoryn, Revolyn, Active Glucomannan, Alcachofa de Laon Ampolletas Vials, HCG Bio+, Relacore, Artisjok Slimming Shots.
Plaats reactie
mellanie
Alcachofa de Laon Bijsluiter / Gebruiksaanwijzing

Bericht door mellanie » 07 mei 2014, 17:53

Alcachofa de Laon Bijsluiter / Gebruiksaanwijzing / Handleiding

Goed schudden voor gebruik. Drink één flacon per dag, opgelost in een glas water of vruchtensap.

WAARSCHUWING Alcachofa de Laon

Buiten bereik van kinderen houden. Koel en droog bewaren. Niet gebruiken indien u overgevoelig bent voor
één van de ingrediënten van deze formule. Niet gebruiken bij zwangerschap of tijdens de borstvoeding,
tenzij goedgekeurd door uw arts.

VEEL GESTELDE VRAGEN Alcachofa de Laon

1. Wat zijn ‘Alcachofa De Laon’ afslankdrankjes?

‘Alcachofa De Laon’ betekent ‘Artisjok uit Laon’. Het zijn speciaal samengestelde afslankdrankjes die gemaakt
zijn uit het artisjokextract afkomstig van het platteland in de buurt van Laon in Frankrijk.

2. Hoe onderscheidt dit product zich van andere afslankdranken op de markt?

‘Alcachofa De Laon’ afslankdrankjes zijn speciaal geformuleerd om de natuurlijke gewichtsverlies
eigenschappen van Artisjok en Venkel te maximaliseren. In tegenstelling tot andere (bedrog) drankjes is
‘Alcachofa De Laon’ vervaardigd in de EU in overeenstemming met alle EU-richtlijnen inzake voedselveiligheid.
Het belangrijkste voordeel van ons product is dat de hoofdingrediënten zijn afgeleid van natuurlijke voeding.
Het andere grote voordeel is dat ‘Alcachofa De Laon’ zodanig is geformuleerd dat elke flacon (30 ml) een
gezonde dagelijkse dosis vitamine B1, B2, B6, B12 alsmede vitamine C bevat.

3. Wat zijn de voordelen van artisjokextract in Alcachofa De Laon?

Niet alle artisjokextracten zijn hetzelfde. De grondstoffen die worden gebruikt om Alcachofa De Laon te
creëren zijn speciaal uitgezocht vanwege hun pure zuiverheid. De voordelen van artisjokextract zijn
aangetoond: Lager cholesterol (Duitse studie, gepubliceerd in 2001), het verbeteren van de spijsvertering, een
lagere dyspepsie, het verbeteren van prikkelbare darm syndroom en het helpt bij gewichtsbeheersing.

4. Hoeveel moet ik ervan drinken?

Het is aanbevolen dat u 30 ml (1 flacon) Alcachofa De Laon per dag consumeert.

5. Kan ik ‘Alcachofa De Laon’ puur drinken?

Ja, elke flacon is veilig om te consumeren, onafhankelijk van de toevoegingen. Toch kunnen bepaalde mensen
de smaak te sterk vinden. In dat geval kan het product gemengd worden met water of vruchtensap - zonder
enig verlies van de eigenschappen.

6. Hoeveel ga ik afvallen? Hoe snel kan ik afvallen?

Dit is helaas verschillend per individu. Elk individu heeft een ander metabolisme, een andere dieet reactie
mechanisme en een ander absorptie niveau. In combinatie met andere persoonlijke factoren kunt u een
verschillend aantal kilo’s afvallen en binnen verschillende tijdsperiodes.

7. Moet ik oefeningen doen als ik ‘Alcachofa De Laon’ afslankdrankjes gebruik?

Oefeningen doen zijn een onderdeel van een gezonde levensstijl. Dit product is geen vervanging voor
regelmatige lichaamsbeweging.

8. Kan ik eten en drinken wat ik wil als ik ‘Alcachofa De Laon’ gebruik en toch afvallen?

Alcachofa De Laon is geen vervanging voor een goede voeding en het is geen vervanging van een maaltijd. Een
gezonde voeding is belangrijk voor elk gewichtsbeheersingsprogramma.

9. Zijn de afslankdrankjes van ‘Alcachofa De Laon’ veilig voor suikerpatiënten?

De zoetstof die gebruikt wordt in ‘Alcachofa De Laon’ heet Sucralose. Sucralose is in overeenstemming met alle
EU-richtlijnen. Klinische studies uitgevoerd in de EU en de VS tonen aan dat de gebruikte zoetstof veilig is voor
suiker-patiënten. Elk 30 ml flacon Alcachofa de Laon bevat 7,2 mg sucralose.
Bent suikerpatiënt, dan raden wij u echter aan om eerst uw arts te raadplegen alvorens ‘Alcachofa De Laon’ te
gebruiken.

10. Kan ik dit product gebruiken als ik zwanger ben en/of borstvoeding geef?

Raadpleeg altijd uw arts alvorens voedingssupplementen te nemen bij zwangerschap of als u borstvoeding
geeft.

11. Zijn er medische omstandigheden waarbij ik dit product niet kan gebruiken?

Hoewel dit product veilig is om te gebruiken, is het raadzaam voor mensen met bepaalde condities om speciale
aandacht aan de specifieke ingrediënten schenken.
• Artisjok moet met de nodige voorzichtigheid worden gebruikt door mensen met galstenen en blaasobstructie
• Venkel is niet aanbevolen bij epilepsie verwante aandoeningen
• Appel cider azijn moet met de nodige voorzichtigheid worden gebruikt bij gastritis en maagzweren

12. Kan ik dit product gebruiken als ik medicijnen slik?

Als u op dit moment medicijnen gebruikt, dan raden wij u aan om uw arts te raadplegen voordat u dit product
gaat gebruiken.

Plaats reactie

Terug naar “Dieetpillen, Afslankpoeders en Druppels”