KetoX24 Gevaarlijk?

Informatie en ervaringen afslankprillen zoals onder andere Pure Garcinia Cambogia, Detox-Plus, Detox Ultra, Garcinia 75, Nuvoryn, Revolyn, Active Glucomannan, Alcachofa de Laon Ampolletas Vials, HCG Bio+, Relacore, Artisjok Slimming Shots.
Post Reply
melianne

KetoX24 Gevaarlijk?

Post by melianne »

Ik zie regelmatig de nieuwe afslankdruppels van ketox24 voorbij komen. De druppels komen uit Amerika en werken super goed. Een vriendin van me gebruikt ze en is enorm afgevallen. Ik vraag me alleen af of ze niet gevaarlijk zijn. Kan ik veilig ketox24 innemen?

melianne

https://youtu.be/3UZUUdgwMDQ
Angelique.

Re: ketox24 gevaarlijk

Post by Angelique. »

Goedemorgen Mellanie. Ik heb ketox24 2x gebruikt, juist om de natuurlijke ingredienten. Ik werk zelf als homeopaat en heb de de druppels gebruikt om 3 redenen.

1. Ik kan moeilijk (geen) capsules slikken. Duruppels zijn dus ideaal

2. Er zitten uitsluitend natuurlijke ingredienten in zoals Ilex paraguariensis, Paulinia cupana Guarana, Rhamnus frangula Vuilboom, Orthosiphon, Panax ginseng, Semen cola, Camellia sinensis Groene thee en Fucus vesiculosus Kelp.

3. De druppels zijn in USA ontwikkeld, maar het wordt in Nederland geproduceerd volgens de (strenge) richtlijnen van de HACCP.

Ketox24 is dus niet gevaarlijk.

Angelique

Image
Anne.

Re: ketox24 gevaarlijk

Post by Anne. »

Ik wil graag reageren op het onderwerp "is ketox24 gevaarlijk"

ik ben dit jaar afgestudeerd in de richting geneeskunde (medicijnen) en heb KetoX24 meegenomen in mijn afstudeer opdracht. Het product bevat natuurlijke ingrediënten en wordt in Nederland geproduceerd. Het bedrijf waar de druppels worden gemaakt heeft de benodigde certificaten en het product voldoet aan de strenge Nederlandse HACCP norm.

Conclusie: KetoX24 is NIET gevaarlijk.

Als je meer informatie wenst, of een kopie van mijn onderzoek dan mag je me altijd benaderen.

Groetjes
Anne
veevdv

Re: KetoX24 Gevaarlijk?

Post by veevdv »

Hallo
Het lijkt te mooi om waar te zijn...
zou dit effectief zijn...
ik let op mijn voeding en drink veel water...
zou dit ter ondersteuning kunnen dienen...
Alvast bedankt.
irene s.

Re: KetoX24 Gevaarlijk?

Post by irene s. »

veevdv wrote:Hallo
Het lijkt te mooi om waar te zijn...
zou dit effectief zijn...
ik let op mijn voeding en drink veel water...
zou dit ter ondersteuning kunnen dienen...
Alvast bedankt.
Ik ben 30 kilo te zwaar en gebruik sinds een maand ketox24. Ondanks Veel wandelen en opletten wat ik eet lukt het maar niet om af te vallen. ik mag verder niet sporten doordat ik een Nog geopereerd moet worden. Hierdoor ben ik veel aangekomen. Ik heb al diverse dieten gevolgd maar met weinig resultaat. Onder andere sonja bakker, weight care , gezonder eten en noem maar op. Ik werd er echt radeloos van. wat ketox24 bijzonder maakt is dat ik minder last van eetbuien heb en dat ik gratis begeleiding en recepten kreeg bij mijn bestelling. Dit is voor mij een stok achter de deur en inmiddels ben ik al 8 kilo afgevallen. Nog een hele weg te gaan maar het gaat me zeker lukken!
Post Reply

Return to “Dieetpillen, Afslankpoeders en Druppels”