Figuranten voor film Peter Greenaway, bekende filmmaker!

Wil je een oproep plaatsen voor bijvoorbeeld kandidaten voor een tijdschrift of TV programma? Zoek je deelnemers voor een Enquête? Gebruik dan deze categorie.
Plaats reactie
Submarine
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte:1.67cm
Welk dieet volg jij?:gezond eten
Startdatum:1 januari 2009
Startgewicht:65 kg
huidiggewicht:65 kg
Streefgewicht:65 kg
Figuranten voor film Peter Greenaway, bekende filmmaker!

Bericht door Submarine » 01 feb 2010, 11:01

Beste geïnteresseerden,

Onze productie studio, Submarine uit Amsterdam, is bezig met de productie van een film van Peter Greenaway, een bekende filmmaker. Deze film is een eerbetoon aan de kunstenaar Fernando Botero die dikke mensen schilderde en beeldhouwde. Voor deze film ben ik op zoek naar 'volle' mensen die in deze film zouden willen figureren. De figuranten zullen in deze kunstfilm naakt poseren en dienen als icoon van Botero's kunst.
Je zult figurant staan als mythisch figuur en daarmee zal je figuur op een mooie manier uitkomen. De shoot is op 13 en 14 februari as en daarbij zal je één dag aanwezig zijn, in Amsterdam. Die dag zal er een fotoshoot gehouden worden en deze wordt ook opgenomen op film, zodat in de uiteindelijke film hiervan een making off scène wordt geplaatst.
Ik hoop van harte dat u geïnteresseerd bent en er zal ook een kleine vergoeding gegeven worden. Verder wil ik tot slot nogmaals zeggen dat het om de schoonheid van je figuur gaat en niet om het uitbuiten daarvan.

Graag hoor ik van u,

Vriendelijke groeten Marah

Bent u geïnteresseerd, mail naar: [email protected]

Jeannet

Re: Figuranten voor film Peter Greenaway, bekende filmmaker!

Bericht door Jeannet » 18 jul 2010, 20:41

Is het de bedoeling dat je overgewicht hebt als je mee wil doen? of zijn ook slanke mensen welkom?

Laatst omhoog gehaald door Anonymous op 18 jul 2010, 20:41.

Plaats reactie

Terug naar “Oproepen en Enquêtes”