Deelnemers obese gezocht

vragen en discussie over The Biggest Loser
Post Reply
Frderieke

Deelnemers obese gezocht

Post by Frderieke »

Gisteravond hoorde ik op tv de oproep voor nieuwe kandidaten. Ik keek het programma met mijn dochter samen. En zij heeft mij ook aangespoord om te reageren omdat ze het idee heeft dat ik een prima kandidaat zou zijn. Niet alleen vanwege het extreme overgewicht maar ook door zoals het noemt "gewoon hoe je bent". Ik ben 50 jaar oud, en weeg op dit moment 135 kilo bij een lengte van 1.72. Door het overgewicht ben ik steeds slechter gaan lopen, is mijn bloeddruk omhoog gegaan, en heb wat problemen met de schildklier gekregen. Afvallen zou voor mij gelijk staan aan een stuk gezonder worden, en de kwaliteit van leven zou enorm toenemen. Ik werk als vrijwilliger in een blijf van mijn lijf huis, en sinds kort ook in een kringloopwinkel. Voor mijn afkeuring heb ik gewerkt als controleur van de ziektewet en als klantmanager bij het dak- en thuislozenteam in Amsterdam. Daarnaast heb ik altijd geholpen in de bedrijven van mijn ex man. Kortom een bezige bij die als het afvallen niet nu gaat gebeuren binnenkort niet meer kan lopen. Wat mijn hobby's zijn, motorrijden, maar ook dat is nu lastig door het overgewicht, ik wil graag weer gaan paardrijden (ik woon midden op het platteland) en ik heb beloofd aan mijn zoon als hij 14 wordt dat we samen duikles gaan nemen, dat gaat niet lukken, als ik zo zwaar blijf. Afgelopen juli was ik door een vriend meegenomen naar Sensation White, ik vond het geweldig, en tegelijk heb ik stiekum dikke tranen zitten huilen op de tribune omdat ik door het dikzijn en het slechte lopen gewoon niet de dansvloer op kon, ik was zo ontzettend gefrustreerd, het was enorm confronterend, en het was ook lastig uit te leggen aan de rest. Ik voelde me een spelbreker. Kortom, tijd voor actie. Ik heb gewoon slecht voor mezelf gezorgd, daar krijg ik nu de rekening voor gepresenteerd. Mochten jullie interesse hebben, dan stuur ik natuurlijk graag wat foto's toe.
Post Reply

Return to “Biggest Loser Vragen”