Detox Ultra Plus gratis proberen

Detox Plus Capsules. We krijgen dagelijks diverse toxische (=gif) stoffen binnen. Een gedeelte hiervan blijft in het lichaam achter. DetoXultra ondersteunt bij het opruimen van deze afvalstoffen. De (over)belasting met toxische stoffen is een belangrijke oorzaak van het uit balans raken van het lichaam en vormt daarmee de basis van vele ziekten. Door een gezondere leefstijl krijg je dagelijks minder belastende stoffen in het lichaam en kan je lichaam makkelijker de ongewenste stoffen afvoeren.DetoXultra bestaat uit natuurlijke kruiden en mineralen en geeft je lichaam een complete inwendige reiniging. Het hoofdbestanddeel van DetoXultra+ is Curcuma Longa. Dit maakt DetoXultra+ een uitstekende basis om af te vallen.
Post Reply
Anoniem1

Detox Ultra Plus gratis proberen

Post by Anoniem1 »

Heeft iemand op dit forum zich opgegeven om DetoxUltra plus gratis te proberen via deze website?
Wanneer weet je of je het mag proberen en hoe hoor je dat?
Rianne.

Re: Detox Ultra Plus gratis proberen

Post by Rianne. »

Anoniem1 wrote: 02 May 2019, 14:20 Heeft iemand op dit forum zich opgegeven om DetoxUltra plus gratis te proberen via deze website?
Wanneer weet je of je het mag proberen en hoe hoor je dat?
ik heb detox ultra plus en ketox24 mogen testen. detox ultra juli 2018 en ketox24 januari 2019. Het zijn totaal verschillende producten. De detox zijn capsules en is een reinigingskuur, ketox24 zijn afslankdruppels. Door detox ultra plus had ik minder honger en werd ik fitter. Ik ben hier slechts 4 kilo mee afgevallen maar dat was ook niet de verwachting / het doel.

Ketox24 heb ik januari van dit jaar gebruikt gedurende 24 + 5 dagen (ketox24 druppels en ketoxdetox) hiermee ben ik 13 kilo afgevallen. Wel iets meer honger maar ik heb gedurende 4 maanden mijn gewicht weten te behouden. Wel heb ik nog steeds af en toe contact met de coaching dames die me tijdens de test hebben begeleid. Het geeft me extra handvaten om niet terug te vallen.

ik weet niet of er op dit moment nog testers gezocht worden voor een van deze producten. Ze zijn beide de moeite waard en ik kan ze beide aanraden.

Rianne
Anoniem1

Post by Anoniem1 »

Dank voor je reactie, Rianne.
Ik hoop dat ik ook de pillen gratis mag proberen.
rianne.

Post by rianne. »

Anoniem1 wrote: 13 May 2019, 11:08 Dank voor je reactie, Rianne.
Ik hoop dat ik ook de pillen gratis mag proberen.
Ale je niet uitgeloot wordt gebruik dan de kortingscode RIANNE8712 op https://detoxultra.nl
Deze code kreeg ik om na de test extra korting te krijgen.

detox ultra is mij goed geholpen, dat zeg ik niet alleen omdat ik het heb mogen testen. Als ik ontevreden was zou ik het hier ook zeker melden!

Rianne
Post Reply

Return to “Detox Plus Forum”