Tja...daar gaan we dan weer...op weg naar een hopelijke gezonde eetgewoonte.
Alle ongezonde dingen ...zoals chips,chocolade,vette dingen...ijscoooooos...allemaal opgeten..tis elke keer weer raak...als je dan gaat lijnen..moet je nog net ff .dat stukkie chocola eten

Mijn koelkast ..daar liggen nu heerlijke gezonde dingen in...aardbei,druiven,tomaten.sla...melk magere yoghurt...verder hebben we op het aanrecht nog een grote ananaas staan...kiwis..mango...paprika..bonen....en nog veel meer gezonde dingen...
zal het nu gaan lukken....je kunt met dit dieet 8 kilo afvallen..in die 16 weken...of misschien ook nog meer....een halve kilo per week..ach ja en misschien in begin wel meer..wie zou het zeggen...dan ga ik ook nog proberen...30 minuten...lopen of fietsen...als ik dat maar per dag doe....

ik ben erg positief nu....maar hoe zal het zijn over twee of drie weken....daarom heb ik hier een topic neer gezet...zodat ik elke dag hier iets neer kan typen...zodat JULLIE>>LEZERS..ook mee kunnen genieten....(trouwens het boek is te koop bij de c1000)...het lijkt een beetje op sb....maar toch weer anders...er staan veel meer lekkerde gezonde dingen in...alleen de indeling van de week is een beetje zelfde...maar niet de gerec\hten...
OKEE DAAR GAAN WE DAN..!!!
MAANDAG
Zo puf....ik zit behoorlijk vol....wat een ontbijt....zou ik straks nog wel behoefte hebben aan een tussendoortjes als miepje op bezoek komt...en ooo wat voor iets lekkers zal ik uit zoeken..bij de tussendoortjes...want er staan er aardig wat op....maar zal vast wel een keus kunnen maken..(denken jullie ook niet)...
bij de lunch staat ook al zoveel...maar ja we proppen het maar naar binnen ..hoeven we ook geen lekkere dingen te kopen...en als ik dan straks bij de supermarkt ben....loop ik zomaar al dat lekkers voorbij...
Trouwens ik weet ook waar ik voor ga sparen...voor leuke oude hebbendingen voor in de keuken..heb nu al twee leuke mokken....echt leuk...elke kilo dat ik afval...gaan er twee euries in mijn speciale spaarpot(die ik nog effen ga kopen he")....
vanmorgen gewogen....mijn weegschaal schrok niet zo...maar ikke wel....102.6 ...hopelijk is dat na twee weken andere verhaal...(want ga de weegschaal verstoppen onder het bed..)ahhhahaha...

mijn man rein doet ook mee...zijn weegschaal..hahahaha maar ook die van mij...schrok wel...OEPs...104.3 kilo....en dochter lief doet ook mee...maar die slaapt nu nog....
nu zijn we erg benieuwd wat we na die twee weken ...wegen....en....
EN ZIJN JULLIE LEZERS ..NU OOK ..ZO...NIEUWSGIERIG...DAN MAG JE ME BLIJVEN VOLGEN..probeer hier ook dagelijks te komen....maar zekers...elke twee weken...om...de AANTAL KILOOS neer te zetten..
KIJK MEE...IK WENS JULLIE VEEL LEESPLEZIER...EN IEDEREEEN DIE LIJNT EN DIEET ...HEEL VEEL SUCCES....
DIKKE KNUF SNABBELTJE...