Het 2Day Diet

Eiwitrijk, 17 Dagen, WeightWatchers, 40 punten.... Wat is jouw ervaring? Geef hier jouw mening en lees de ervaringen van anderen.
Plaats reactie
alisas
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte:... cm
Startdatum:1 juni 2012
Startgewicht:... kg
huidiggewicht:... kg
Streefgewicht:... kg
Gewicht Grafiek:Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :
Het 2Day Diet

Bericht door alisas » 04 okt 2012, 14:54

hay,

Ik ben Alisa, Ik ben 32 jaar.

Dit is mijn verhaal:

Ik vond mijzelf te dik, ik woog 85 kilo, nu weet ik dat dit niet heel erg veel was,
maar goed, een beetje slanker kon altijd wel! toen heb ik van allerlei verschillende dieten geprobeerd.
echter viel ik hoogstens 2 tot 3 kilo af, en koste het altijd veel inspanning en moeite.
2day.jpg
2day.jpg (9.48KiB)2543 keer bekeken
ik ben toen ook een tijdje actief gaan sporten, maar samen met mijn dieet die ik toen volgde,
ging dat vaak samen met honger, en dan snaaide ik altijd stiekem wat tussendoor zoals een mars of een snicker. Uit eindelijk ben ik een recepten/smoothie dieet gaan volgen, die speciaal voor mij geschreven was! dit heeft wel wat geld gekost, maar je moet er iets voor overhebben!

echter heeft dit ook niet gewerkt! na veel tips van vriendinen, kwam iemand met het 2day diet. dit was het eerste dieet dat bij mij echtwerkte! heerlijke gerechten, en toch afvallen!
en ik vind het helemaal niet erg om lekker te eten!

nu vertrouwde ik de site niet echt, waarop ik dat moest bestellen,
ik had er mijn twijfels over. Toen vond ik online een bedrijf, die dit product onlangs had getest.
ik heb contact gehad met dit bedrijf, en die zeiden dat hun er geen problemen hadden ondervonden met dit product. ook als het niet goed zou gaan, zouden hun intern contact opnemen met de leverancier.

Het 2 day diet bestaat uit capsules en komt oorspronkelijk uit Japan.
Het product bestaat uit lingzhi paddestoelen. De Lingzhi of Reishi paddestoel wordt in de aziatische geneeskunde gebruikt. Lingzhi betekent letterlijk: goddelijke paddestoel der onsterfelijkheid en er wordt onder andere vermeld dat de paddestoel het hongergevoel vermindert en de cholesterol en bloeddruk doet dalen. Je moet voor iedere maaltijd twee capsules 2day diet innemen. Naast Lingzhi bevat 2day de volgende ingrediënten:

- tuckahoe
- ebony
- dioscoreae
- wheat germ
- nature substance
- fox-nut
- seman pruni

alisa smidt

Plaats reactie

Terug naar “Welk dieet volg jij?”