Novashops Kortingscode tot 33% │ KORTING ACTIEF ✅
-
Lisa.

Nova Shops kortingscodes 2017
De onderstaande kortingcodes zijn: ✓ ACTIEF
15% KORTING
ACTIVEREN → NOVA2017
Deze code is 1 dag geleden: X NIET ACTIEF
20% KORTING
ACTIVEREN → 6JAAR
Deze code is 2 uur geleden: ✓ GEVERIFIEERD
Gratis verzending
Gratis verzending voor uw bestelling vanaf 50 €.
ACTIVEREN → ZENDGRATIS
Deze code is 22 uur geleden: ✓ GEVERIFIEERD
De onderstaande kortingcodes zijn: ✓ ACTIEF
15% KORTING
ACTIVEREN → NOVA2017
Deze code is 1 dag geleden: X NIET ACTIEF
20% KORTING
ACTIVEREN → 6JAAR
Deze code is 2 uur geleden: ✓ GEVERIFIEERD
Gratis verzending
Gratis verzending voor uw bestelling vanaf 50 €.
ACTIVEREN → ZENDGRATIS
Deze code is 22 uur geleden: ✓ GEVERIFIEERD
-
Jaqueline.
Exclusieve Novashops Kortingscode
Met het Novashops eiwitdieet worden de inname van eiwit of proteïne dat gericht vet verbrand, zonder de spiermassa aan te tasten, gestimuleerd en de inname van koolhydraten en slechte vetten zoveel mogelijk beperkt. Dit betekent in de praktijk dat voedsel met (veel) koolhydraten zoals brood, rijst, aardappelen, pasta, suikers en alcohol taboe zijn, terwijl bijvoorbeeld vlees, vis en eieren een belangrijk onderdeel van het dagelijkse eten vormen.
Onlangs zijn we alle eiwitdiëten getest en vergeleken.
De verrassende resultaten kun je zien in De grote eiwit dieet test
Ik wil graag starten met het eiwitideet van Novashops. Weet iemand of er op dit moment een kortingscode actief is?
Jacqueline
Onlangs zijn we alle eiwitdiëten getest en vergeleken.
De verrassende resultaten kun je zien in De grote eiwit dieet test
Ik wil graag starten met het eiwitideet van Novashops. Weet iemand of er op dit moment een kortingscode actief is?
Jacqueline
-
karin vermeer
Re: Novashops Kortingscode
EIWITDIEET INFORMATIE
Novashops Producten zijn onder andere uitwisselbaar met de volgende eiwitdiëten
Cambridge Dieetproducten
Dukan Dieetproducten
Powerslim Dieetproducten
Atkins Dieetproducten
SanaSlank Eiwitdieet
ProtiSlank
Modifast
WeightCare
Bekijk het complete overzicht van eiwitdiëten
Het proteïnedieet bestaat uit vier (tot vijf) proteïne producten per dag. Het aantal weken dat je vier (tot vijf) proteïne producten per dag gebruikt, is afhankelijk van het aantal kilo’s dat je wilt afvallen. Hoe meer overgewicht u heeft, des te meer gewicht u kunt afvallen.
Tijdelijk krijg je 25% korting op het complete assortiment deze code is: niet actief
Vul de kortingscode 'vetvrij' bij het bestelproces en de korting wordt meteen verrekend met de inhoud van je winkelwagen.
Stappenplan voor het gebruik van de kortingscode
1. Ga naar de webshop
2. Selecteer je producten
3. Ga naar 'winkelwagen' via de knop rechts boven
4. vul de kortingscode vetvrijin (gebruik kleine letters)
5.klik op 'kortingsbon gebruiken' (de korting wordt meteen zichtbaar)
6. klik op 'ga door naar afrekenen'
Wanneer je vragen heeft of tips wenst te ontvangen kun je gratis en vrijblijvend om advies vragen.
Let op: deze actiecode is slechts tijdelijk geldig
TOT 45% KORTING OP EEN AANTAL VAN DE SNACK TOPPERS
Bestel nu online en profiteer van deze weekend aanbieding!
deze code is: niet actief
Novashops Producten zijn onder andere uitwisselbaar met de volgende eiwitdiëten
Cambridge Dieetproducten
Dukan Dieetproducten
Powerslim Dieetproducten
Atkins Dieetproducten
SanaSlank Eiwitdieet
ProtiSlank
Modifast
WeightCare
Bekijk het complete overzicht van eiwitdiëten
Het proteïnedieet bestaat uit vier (tot vijf) proteïne producten per dag. Het aantal weken dat je vier (tot vijf) proteïne producten per dag gebruikt, is afhankelijk van het aantal kilo’s dat je wilt afvallen. Hoe meer overgewicht u heeft, des te meer gewicht u kunt afvallen.
Tijdelijk krijg je 25% korting op het complete assortiment deze code is: niet actief
Vul de kortingscode 'vetvrij' bij het bestelproces en de korting wordt meteen verrekend met de inhoud van je winkelwagen.
Stappenplan voor het gebruik van de kortingscode
1. Ga naar de webshop
2. Selecteer je producten
3. Ga naar 'winkelwagen' via de knop rechts boven
4. vul de kortingscode vetvrijin (gebruik kleine letters)
5.klik op 'kortingsbon gebruiken' (de korting wordt meteen zichtbaar)
6. klik op 'ga door naar afrekenen'
Wanneer je vragen heeft of tips wenst te ontvangen kun je gratis en vrijblijvend om advies vragen.
Let op: deze actiecode is slechts tijdelijk geldig
TOT 45% KORTING OP EEN AANTAL VAN DE SNACK TOPPERS
Bestel nu online en profiteer van deze weekend aanbieding!
deze code is: niet actief
-
maud
Het is fijn al die positieve dingen te lezen op het forum maar als het even niet gaat houden de meeste van ons zich toch een beetje op de achtergrond volgens mij. Maar het is niet altijd even makkelijk om vol te houden en niet aan de verleiding toe te geven.
Fase 2 ging bij mij prima hoor, niet nadenken over wat je moet eten behalve s’avonds.
Nu fase 3 met mijn ontbijt terug, heerlijk natuurlijk maar aangezien ik nog maar 2 kilo te gaan heb tot het bankje en weer richting “normaal”eten ga merk ik dat het toch lastig is. Deze week had ik geen zin meer om uit mijn werk nog dubbel te koken, inspiratieloos over wat ik zelf moest eten. 1 dag gewoon pasta met groenten mee gegeten.
Normaal gesproken weeg ik op woensdag . Met nog 2 kg te gaan zit ik toch te denken om naar fase 4 over te gaan. Normaal ontbijt, lunch en diner met 1 zakje als ik het goed heb.
Ik eet KHarm brood (eiwit/avondbrood) van nova dus dat scheelt alweer. Het is lekker dus dat houd ik prima vol.
Dus, ook als het even niet lekker gaat kun je dat hier ook kwijt.
Oja, ketosticks werken prima en geven aan wanneer je in ketose bent of niet. Ga je een keer de fout in dan kan je 2 tot 3 dagen uit ketose zijn.
Ik vond het fijn om te weten dat ik in ketose was want ik merkte het zelf verder niet.
Vrolijk weer verder……
maud
Fase 2 ging bij mij prima hoor, niet nadenken over wat je moet eten behalve s’avonds.
Nu fase 3 met mijn ontbijt terug, heerlijk natuurlijk maar aangezien ik nog maar 2 kilo te gaan heb tot het bankje en weer richting “normaal”eten ga merk ik dat het toch lastig is. Deze week had ik geen zin meer om uit mijn werk nog dubbel te koken, inspiratieloos over wat ik zelf moest eten. 1 dag gewoon pasta met groenten mee gegeten.
Normaal gesproken weeg ik op woensdag . Met nog 2 kg te gaan zit ik toch te denken om naar fase 4 over te gaan. Normaal ontbijt, lunch en diner met 1 zakje als ik het goed heb.
Ik eet KHarm brood (eiwit/avondbrood) van nova dus dat scheelt alweer. Het is lekker dus dat houd ik prima vol.
Dus, ook als het even niet lekker gaat kun je dat hier ook kwijt.
Oja, ketosticks werken prima en geven aan wanneer je in ketose bent of niet. Ga je een keer de fout in dan kan je 2 tot 3 dagen uit ketose zijn.
Ik vond het fijn om te weten dat ik in ketose was want ik merkte het zelf verder niet.
Vrolijk weer verder……
maud
-
Yona
Ik ben Yona, een jonge vrouw van 19 jaar met 166 cm en ik ga starten met de eiwitproducten van novashops
Pas geleden ben ik achtergekomen dat ik een aandoening heb, waarvan kans op obesitas een grote rol speelt.
In een jaar tijd ben ik al 10 a 15 kg zwaarder geworden, mijn gewicht weet ik niet precies want ik durf namelijk niet meer te wegen.
Mijn geschatte gewicht nu is 80 a 85 kg ongeveer en om niet zwaarder te worden ben ik besloten om zo snel mogelijk aan de slag te gaan.
Het punt is dat ik geniet heel erg van al het culinaire lekkernijen en kan geen nee zeggen tegen een glaasje wijn.
Gelukkig stel ik wel grenzen en drink alleen maar op vrijdag en zaterdag onder gezelschap. Maar zodra ik ermee begin weet ik niet meer te stoppen,
Mijn doel is afvallen en mijn gewenste gewicht houden.
Yona
Pas geleden ben ik achtergekomen dat ik een aandoening heb, waarvan kans op obesitas een grote rol speelt.
In een jaar tijd ben ik al 10 a 15 kg zwaarder geworden, mijn gewicht weet ik niet precies want ik durf namelijk niet meer te wegen.
Mijn geschatte gewicht nu is 80 a 85 kg ongeveer en om niet zwaarder te worden ben ik besloten om zo snel mogelijk aan de slag te gaan.
Het punt is dat ik geniet heel erg van al het culinaire lekkernijen en kan geen nee zeggen tegen een glaasje wijn.
Gelukkig stel ik wel grenzen en drink alleen maar op vrijdag en zaterdag onder gezelschap. Maar zodra ik ermee begin weet ik niet meer te stoppen,
Mijn doel is afvallen en mijn gewenste gewicht houden.
Yona
-
Tanja.
Hoi Annemarie,Annemarie. schreef:Heeft iemand ervaring met alternatieve producten en zijn er kortingscodes voor nieuwe klanten zodat ik het een keer kan proberen?
Ik gebruik SLIMdiet. Deze producten hebben in vergelijking tot andere eiwitdieet producten een aantal voordelen. Ze zijn goedkoper en de producten zijn online verkrijgbaar. Exclusief voor bezoekers van vetvrij.com is er een kortingscode beschikbaar. Deze kortingscode is goed voor 10% korting op je complete bestelling.

Om te profiteren van deze korting gebruik je tijdens het bestelproces de volgende kortingscode in: VETVRIJ
Tanja
p.s. Ik heb een review geschreven met mijn persoonlijke ervaring met SLIMdiet
-
kortingscode
Waardebon (t.w.v. 30 euro) te besteden op het gehele assortiment FormaSlim bij NovaShops dieet & sportvoeding in hartje Roermond
NovaShops dieet & sportvoeding.
Wil jij doeltreffend afvallen zonder honger te lijden? Kom dan nu naar NovaShops in hartje Roermond. De deskundige medewerkers staan klaar om jou te voorzien van professioneel advies. NovaShops verkoopt producten van het eiwitrijke afslankprogramma 'FormaSlim proteïne dieet'.
Van pudding tot aan dranken, repen, maaltijden en zelfs snacks, werkelijk alles is van FormaSlim te krijgen. Deze waardebon (t.w.v. 30 euro) is te besteden op al deze FormaSlim producten. Kom nu langs en val ook af zonder honger te lijden!
NovaShops dieet & sportvoeding.
Wil jij doeltreffend afvallen zonder honger te lijden? Kom dan nu naar NovaShops in hartje Roermond. De deskundige medewerkers staan klaar om jou te voorzien van professioneel advies. NovaShops verkoopt producten van het eiwitrijke afslankprogramma 'FormaSlim proteïne dieet'.
Van pudding tot aan dranken, repen, maaltijden en zelfs snacks, werkelijk alles is van FormaSlim te krijgen. Deze waardebon (t.w.v. 30 euro) is te besteden op al deze FormaSlim producten. Kom nu langs en val ook af zonder honger te lijden!
-
Celinne
Re: Novashops Kortingscode 2015
Ik gebruik regelmatig maaltijdvervangers zoals shakes en repen. Deze koop ik bij mijn consulente maar ik zag dat vergelijkbare producten ook bij online winkels zoals novashops te koop zijn. Heeft iemand ervaring met alternatieve producten en zijn er kortingscodes voor nieuwe klanten zodat ik het een keer kan proberen? Ik wil graag gebruik maken van de kortingscode.
Celinne
Celinne
-
Kirsten
Ik ben 164cm en woog ruim 88 kg. Mijn ideaal gewicht is toch wel tussen de 64 en 67 kg. Inmiddels weeg ik bijna 82kg. Mijn probleem is ook de weegschaal. Als ik zie dat ik weer iets ben aangekomen dan raak ik geiriteerd en ben dan sneller geneigd iets te eten waardoor ik in zo'n cirkel kom.
Ik ben begonnen met 3x in de week te sporten en probeer mijn levensstijl aan te passen. Ik ben een emotionele eter en daar gaat het bij mij heel vaak mis. Ik wil ook geen dieet volgen maar een andere eetstijl. Niet alleen voor mijzelf maar ook voor mijn kinderen. Als zij nu opgroeien met een gezonde basis zal de kans op overgewicht bij hun veel kleiner zijn.
Ik ben dus echt op zoek naar een blijvende oplossing en hulp.
Met vriendelijke groet,
Kirsten
Ik ben begonnen met 3x in de week te sporten en probeer mijn levensstijl aan te passen. Ik ben een emotionele eter en daar gaat het bij mij heel vaak mis. Ik wil ook geen dieet volgen maar een andere eetstijl. Niet alleen voor mijzelf maar ook voor mijn kinderen. Als zij nu opgroeien met een gezonde basis zal de kans op overgewicht bij hun veel kleiner zijn.
Ik ben dus echt op zoek naar een blijvende oplossing en hulp.
Met vriendelijke groet,
Kirsten
-
kristel l
Jaren geleden trapte ik wel vaker in de pillen. 3 jaar geleden ging ik naar een gewichtsconsulente. Deze schreef een plan voor, maar daar kwamen te veel dure en sjieke dingen in voor. En ik vond het erg veel werk. Dat heb ik 3 maanden volgehouden, ik viel er 3 kg van af. Daarna probeerde ik het koolhydraatarm dieet gecombineerd met shakes, daar viel ik 4 kg van af in 3 weken tijd, maar daarna kwam ik op een hardnekkige plateau terecht die 4 weken duurde. Ik denk dat ik daar iets over het hoofd zie, maar weet niet wat. Daarnaast doe ik veel aan lopen en fietsen. Momenteel houd ik het koolhydraatarm eten gewoon vol, met veel goede vetten en weinig suiker, omdat het ook goed is voor mijn fibromyalgie om beter te eten. Maar ik val niet echt erg af nu.
kristel
kristel
-
Thea bakx
Re: Novashops
Ik start met Novashops, ik ben in de loop van de jaren in gewicht toegenomen. Eerst gestopt met roken en in juli 2011 mijn baan kwijtgeraakt door een faillissement. Ik “moet” tussen de 15/20 kg kwijt. Ik lees gelukkig allemaal goede berichten en ook bij jou eigelijk alleen maar goeds. iedereen heeft een dip in een van de fases, die zal ik uiteraard ook krijgen. Ik mail om je te feliciteren met de 4,5 kg die je al bent afgevallen. Die andere kilo’s ga je ook halen met of zonder de rauwkost. Ik steek je een hart onder de riem.
Ik ga me volgende week melden en laat dan weten hoeveel ik ben afgevallen.
succes,
Thea
Ik ga me volgende week melden en laat dan weten hoeveel ik ben afgevallen.
succes,
Thea
-
Herman
Re: Novashops Kortingscode 20% │KORTING ACTIEF ✓
NOVA
Afprijzingen op bepaalde producten!
50% Kortingspercentage op de gehele aankoop!
25% Kortingsbedrag op de gehele aankoop!
25% Staffelkortingen (of stapelkortingen)!
Afprijzingen op bepaalde producten!
50% Kortingspercentage op de gehele aankoop!
25% Kortingsbedrag op de gehele aankoop!
25% Staffelkortingen (of stapelkortingen)!
-
maaikel
Re: Novashops Kortingscode 20%│KORTING ACTIEF ✅
Nova Shops kortingscodes juni 2016
Nova Shops
7,5%
7,5% korting
Pak code & open site
B77F4CING
Voorwaarden
Nova Shops
Diverse shakes om te afvallen voor zeer lage prijzen
Gebruik aanbieding nu
Nova Shops
Gratis verzending
Gebruik aanbieding nu
Voorwaarden
Verlopen kortingscodes Soms werken vervallen kortingscodes nog.
Nova Shops
10%
Verlopen
10% korting
Pak code & open site
54D49CDIO
Nova Shops
10%
Verlopen
Koningsdag actie: 10% korting
Pak code & open site
BABBAFING
Voorwaarden
Nova Shops
5%
Verlopen
5% korting
Pak code & open site
297FBEE16
Nova Shops
7,5%
7,5% korting
Pak code & open site
B77F4CING
Voorwaarden
Nova Shops
Gebruik aanbieding nu
Nova Shops
Gratis verzending
Gebruik aanbieding nu
Voorwaarden
Verlopen kortingscodes Soms werken vervallen kortingscodes nog.
Nova Shops
10%
Verlopen
10% korting
Pak code & open site
54D49CDIO
Nova Shops
10%
Verlopen
Koningsdag actie: 10% korting
Pak code & open site
BABBAFING
Voorwaarden
Nova Shops
5%
Verlopen
5% korting
Pak code & open site
297FBEE16
-
korting
Re: Novashops Kortingscode 20%│KORTING ACTIEF ✅
Nova Shops
12%
12% korting op alles ✓ GEVERIFIEERD
Verloopt in 2 dagen
Pak code & open site
4ED032AAR
Nova Shops
Gebruik aanbieding nu
Nova Shops
Gratis verzending
Gebruik aanbieding nu
Voorwaarden
Nova Shops
Glutenvrij dieet! ✓ GEVERIFIEERD
Gebruik aanbieding nu
Nova Shops
Gratis
Schrijf je in voor de nieuwbrief en ontvang een gratis receptenboek! ✓ GEVERIFIEERD
Gebruik aanbieding nu
Voorwaarden
Download direct het gratis ebook vol met de lekkerste proteïne dieet recepten nadat je geregistreerd bent voor de nieuwsbrief!
10% korting ✓ GEVERIFIEERD
Kortingscode: ZOMER
Verloopt in 3 dagen
12%
12% korting op alles ✓ GEVERIFIEERD
Verloopt in 2 dagen
Pak code & open site
4ED032AAR
Nova Shops
Gebruik aanbieding nu
Nova Shops
Gratis verzending
Gebruik aanbieding nu
Voorwaarden
Nova Shops
Glutenvrij dieet! ✓ GEVERIFIEERD
Gebruik aanbieding nu
Nova Shops
Gratis
Schrijf je in voor de nieuwbrief en ontvang een gratis receptenboek! ✓ GEVERIFIEERD
Gebruik aanbieding nu
Voorwaarden
Download direct het gratis ebook vol met de lekkerste proteïne dieet recepten nadat je geregistreerd bent voor de nieuwsbrief!
10% korting ✓ GEVERIFIEERD
Kortingscode: ZOMER
Verloopt in 3 dagen